OT: SAMBA - prevod AD na sambu (LDAP) - shrnuti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Oct 27 17:29:17 CET 2009

On 27.10.2009 17:15, Petr Macek:
> Cestovni profily - nejsou problem.

No, ja bych rekl, ze cestovni profily jsou velky problem (pokud je
serverem Samba na FreeBSD). Uvodni a zaverecne kopirovani profilu z/na
server je schopno trvat i minuty (taky deset, treba). Neni to problem
pokud se clovek prihlasuje stale na stejnem pocitaci (overeni, ze
lokalni kopie profilu je aktualni je relativne rychle) ale jakmile
prechazi, tak se mi to jevi pro regulerni pouzivani prakticky
nepouzitelne ...

Tvrdi se, ze je to problem pouze na FreeBSD (proto neni tento muj
prispevek OT). Nikdy se mi problem nepodarilo zanalyzovat natoz vyresit ...