NTP server na FBSD

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Tue Oct 20 13:51:58 CEST 2009

DL> Pouzij na serveru "ntpq -p" - rekne ti, jaky je jeho vztah ke nadrazenym
DL> zdrojum casu.

ntpq -p
     remote           refid      st t when poll reach   delay   offset  jitter
 xm01.qls.cz     147.231.19.43    2 u   29   64  377    5.394  -57183. 1444.80

 Podle tohodle se zda, ze nejaky ma, pokud je st strata, tak pak
 nechapu, proc mi tvrdi, ze je too high. Nicmene muze s tim souviset
 poznamka nize, tedy ze mam cely pool, na coz by ukazovalo i to, ze
 mi to nejde ani na stroji, co jsem rozbihal vcera.

 Zkusim tam nacpat jiny server a uvidime.

--
S pozdravem,
 Radek Krejca
 radek at ceskedomeny.cz