Socket mezi dvema jaily

Robert Kania konference at gdi.cz
Tue Sep 29 20:37:24 CEST 2009

Dan Lukes wrote:

> Neni mi jasne, kterou vlastnost jailu pouzivas, kdyz vzajemne oddeleni
> procesu to neni.
>
> Nemam zatim nazor na "bug or feature". Zjistuju, jakou vlastnost jailu
> potrebujes soucasne s potrebou IPC ...

"potrebujes" je asi prilis silne, ja tu vlastnost nepotrebuji nutne,
pouze me zajimalo proc to nejde (coz jsme zjistili, ze jde, jen jsem to
neumel).

Jaily v tomto pripade pouzivam k logickemu rozdeleni urcitych sluzeb
(rekneme funkcnich celku, virtualnich serveru). Vsechny jsou ulozene na
diskovem poli, ktere je pres 4GFC pripojene k fyzickym serverum.

Dle aktualni potreby muzu jednotlive virtualni servery presouvat mezi
fyzickymi stroji "za behu" (tj. bez ovlivneni ostatnich virtualnich
serveru), popripade je velmi rychle klonovat (napr. pro vytvoreni
testovacich prostredi, dalsich slave serveru, ...)

Mozna by se to tedy dalo nazvat jako virtualizace.

Robert
kania at gdi.cz