Neprovede se reboot stroje

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Sep 20 12:50:29 CEST 2009


Milan Cizek wrote:
>> module_shutdown() zajistuje vyvolani a obsluhu udalosti 
>> MOD_SHUTDOWN v kazdem modulu.

>> Pokud ani "zadny modul k nahrani" nepomuze, bude to znamenat, 
>> ze se hry ucastni i moduly staticky zakompilovane.

> Uz to tak vypada.

V tom pripade navrhuji prevest (nejmene pro ucely tohoto pokusovani) 
vsechny staticky zakompilovane moduly na dynamicky nahravane. Jinymi 
slovy - udelat "minimalni" kernel a vsechno do nej dynamicky nahravat.

Pak budes moct zkouset snaz (bez nutnosti porad dokola a dokola 
kompilovat kernel) ktery z modulu konkretne "za to muze". Musis doufat, 
ze to nebude nektery z "nepostradatelnych" modulu, ktere proste vyhodit 
nemuzes ani pro ucely pokusu.

Az najdes konkretni modul, budeme mit dve moznosti - bud' se bez nej 
muzes obejit, pak ho vyhodis a mas vyreseno. Nebo se bez nej obejit 
nedokazes a pak se pokusit jistit, proc se zadira. Mohlo by se to 
povest. Zatim nam to "debugovani po mailu" jde docela hladce. I proto 
jsem zatim nepresel na privatni komunikaci - mozna by nektere z 
ostatnich pritomnych mohlo zajimat jak se takovyhle problem da 
analyzovat a budeme-li mit trochu stesti, tak treba i vyresit ...


					Dan


P.S. vyrobit "minimalni kernel" neni tak trivialni jak by se na prvni 
pohled mohlo zdat. Ono totiz nejde vyhodit uplne vsechno - pak se to 
stane neprelozitelne. Kdysi mi jako "minum" fungovalo to co jsem 
pripojil nize. Jestli to bude fungovat stale nevim.

  -------------------------------------
machine         i386
cpu             <PODLE TVEHO PROCESORU>
ident           _ZERO

makeoptions     DEBUG=-g
options         SCHED_ULE               # ULE scheduler

options         INET                    # InterNETworking
device          loop            # Network loopback
device          ether           # Ethernet support
  -------------------------------------



More information about the Users-l mailing list