Neprovede se reboot stroje

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sun Sep 20 14:26:41 CEST 2009

Ahoj,

> P.S. vyrobit "minimalni kernel" neni tak trivialni jak by se na prvni
> pohled mohlo zdat. Ono totiz nejde vyhodit uplne vsechno - pak se to
> stane neprelozitelne. Kdysi mi jako "minum" fungovalo to co jsem
> pripojil nize. Jestli to bude fungovat stale nevim.

prelozit to kupodivu slo (ten tvuj minikernel), při bootu to ale umrelo na
absenci "device pci" (vypsalo). Tedy jsem ještě doplnil, další kompilace a
restart... Zobrazi se boot menu, nahraje se /boot/kernel/acpi.ko, nasledne
se kurzor presune o radek niz a zustane v pozici "/". Zadna hlaska, dal se
to nehne.

Nasel jsem nejaky post, kde někdo resil prakticky totozny problem, jen na
architekture amd. Udajne pomohlo prekompilovani jadra s jinym CPUTYPE. Zatím
jsem v make.conf nespecifikoval, ma smysl vyzkouset třeba "pentium4"? Diky.

Milan