Neprovede se reboot stroje

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sat Sep 19 18:14:38 CEST 2009

Ahoj,

> [...]
> MOD_SHUTDOWN v kazdem modulu.
>
> Cim si nejsem jist je, jestli pro ucely teto diskuse je "kazdy modul"
> jen ten, ktery byl dynamicky prilinkovan (na zaklade obsahu
> loader.conf pripadne pouziti kldload) nmebo jestli to
> zahrnuje i moduly staticky zakompilovane.
>
> Predpokladejme to prvni. Zajisti, at se nenahraje naprosto
> zadny modul.
> Treba tak, ze je z prislusneho adresare vsechny smazes. Pokud
> to pomuze, budes hledat, ktery z nich to je. Doporucena
> metoda je "puleni intervalu", ale jinak je jedno, jak to vyzkoumas.

zadne moduly se nenatahuji, kldstat vypise pouze kernel a acpi.ko, acpi.ko
jsem elimininoval startem s ACPI disabled (zadna změna).
Vetsinu věci mam zakompilovano do kernelu, na druhou stranu v nem je ale
vetsina dalsich věci zakomentovana (diskova pole, usd, firewire...).

Overil jsem, ze se stroj nerestartuje ani s GENERIC kernelem. Me sestaveni
je pro jistotu zde: http://devel.chvalsiny.net/AP

> Pokud ani "zadny modul k nahrani" nepomuze, bude to znamenat,
> ze se hry ucastni i moduly staticky zakompilovane. Pokracovat
> timto smerem budeme az bude zrejme, ze to ma smysl.

Uz to tak vypada. Samozrejme je tam ještě dost věci, které vylozene
nepotrebuji. Otazka je jestli se zamerit na nejakou konkretni oblast, nebo
to vzit pokus omyl. :-) Diky.

Milan