Skype For Asterisk

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Sep 4 10:37:31 CEST 2009

Richard Willmann wrote:

[...]

> Cize vytvorit "chroot", napchat dnu Linux a Asterisk?
>
> Nijako inak sa to oklamat asi nebude dat, ze?

Pujde to mozna i bez chrootu, potreba je zkratka zapnout podporu
kompatibility s linuxem v jadre a nainstalovat linux base z portu.
Ja takhle pred casem rozbehaval nejaky antivir. Dalo mi to celkem
zabrat, ale nakonec to beha. Abych si tim nezasvinil cely system, udelal
jsem si pro to jail a v nem jsem mohl delat ruzna zverstva s rucnim
kopirovanim linuxovych knihoven na potrebna mista atd. s vedomim, ze
kdyz neco pokazim, jail smazu a zacnu nanovo. (cehoz se da dosahnout i
tim chrootem, ale ja jsem s jaily kamarad ;])

Mirek