Skype For Asterisk

Richard Willmann mk7ygre33apsq23c at foo.sk
Fri Sep 4 09:59:08 CEST 2009

> Znacna cast toho binarniho kodu je OpenSSL 0.9.8h
>
> Ale jinak - cekas, ze software, k jehoz provozovani si musis koupit
> licenci, ktera si hlida MAC sitovych karet a pri zmene sitove konfigurace
> ho musis preregistrovat bude kompletne ve zdrojacich ?

Ehm. Ja zijem asi na zlej planete. Ja som do firmy kupil este aj licencie na
Total Commander :)

> Navic, jestli se nepletu, celej komunikacni protokol Skype je utajena
> zalezitost.

jj

> Pravda, to stale jeste nevysvetluje, proc je to cele OS-specificka sdilena
> knihovna a ne prosty .o soubor, ktery by sel slinkovat, ale distribuce
> kodu ve forme objektu vice-mene nezavisleho na OS je umeni, ktere se uz
> prakticky vytratilo.

v tomto sa prave priliz nevyznam. *.so je kniznica a tam moje vedomosti
koncia (v zmysle ci to je alebo nie je portabilne).

> Ano, konkretne:
> GCC: (GNU) 4.1.2 20061115 (prerelease) (Debian 4.1.1-21)

> Nainstalovat emulaci, kompoletne prekompilovat asterisk pro linux a pak to
> pouzit ?

Cize vytvorit "chroot", napchat dnu Linux a Asterisk?

Nijako inak sa to oklamat asi nebude dat, ze?

d~

rwi