Skype For Asterisk

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Sep 4 10:43:34 CEST 2009

Richard Willmann napsal/wrote, On 09/04/09 09:59:

> Ja som do firmy kupil este aj licencie na Total Commander :)

Ten ale taky neni k dispozici ve zdrojacich, pokud vim.

> v tomto sa prave priliz nevyznam. *.so je kniznica a tam moje vedomosti
> koncia (v zmysle ci to je alebo nie je portabilne).

Knihovna sama o sobe muze a nemusi byt portabilni - zalezi co vsechno a
jak pouziva ze sveho okoli. Pokud vola OS-zavisle veci, tak jen na
takovem OS, ktery je poskytuje. Pokud knihovna vola jen dobre definovane
(na OS nezavisle) okolni funkce, ktere ji obvykle poskytuje s ni
dovavany "wrapper", ktery uz je ve zdrojove forme, pak muze byt pouzita
leckdes.

> Cize vytvorit "chroot", napchat dnu Linux a Asterisk?

Nejsem si jisty, ze rikame totez. Rikam - rozchodit linuxovou emulaci
(na to je port a kernelovy modul). Nemam dojem, ze je soucasti tohoto
procesu 'chroot'.

Jen nevim, jakou verzi Linuxu vlastne ted emulace presne emuluje a
jestli to tedy bude "ta spravna".