Re: SeaMonkey 1 vs SeaMonkey 2

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Thu Sep 3 19:04:07 CEST 2009

> A to me zase napada a uz jsem se s necim podobnym setkal - staci, ze tam

No ja ze sve zkusenosti muzu rict, ze pokud jsem narazil na problem pri kompilaci,
tak z 99% to bylo kvuli necemu, co souviselo s GNOME. A SM par zavislosti ma.
Takze v pripade problemu by to mohlo taky znamenat i zdlouhavou praci.
Nedavno jsem neco upgradoval a portupgrade se několikrat zarazil na nesmyslnych
vecech (napr. se casto stavalo, ze chtel kompilovat balik, ktery nebylo potreba upgradovat),
ktere bylo potreba resit rucne. Cela instalace se tak pekne protahla.

Karel