SeaMonkey 1 vs SeaMonkey 2

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Sep 3 17:45:00 CEST 2009

Dan Lukes wrote:
> Kaminar napsal/wrote, On 09/03/09 17:07:

[...]

> To se, samozrejme, neda zcela vyloucit, i kdyz me ted nenapada zadny
> mechanismus, kterym by se to pokazilo tak, aby po reinstalaci portu a
> obnoveni konfigurace ze zalohy zustal "pokazeny".

A to me zase napada a uz jsem se s necim podobnym setkal - staci, ze tam
zustane nejaky soubor navic. Jednou se mi to stalo u Ruby a portupgrade.
Resenim bylo, najit ten zapomenuty soubor a smazat ho (ale sam jsem na
to neprisel). Nekdy se includuji nejake soubory, ktere mohou byt ve vice
cestach a pokud nekde zustane zapomenuty soubor stejneho nazvu, ale jine
verze, muze se pouzit namisto toho spravneho.

Celkem nedavno jsem jeste neco podobneho zazil s Tracem a Pythonem, ale
tam to bylo jeste trosku jinak.

Neni to casty problem, ale jen jsem to chtel zminit, ze se to stat muze.

Mirek