SeaMonkey 1 vs SeaMonkey 2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 3 17:30:53 CEST 2009

Kaminar napsal/wrote, On 09/03/09 17:07:

> Na to jsem prave koukal, jenze u portu k SM1 (www/seamonkey) tento
> soubor chybi.
> Jak je to vůbec mozny?

Generuje se dynamicky v prubehu vytvareni portu. Ale muzes se podivat do
+CONTENTS tam, kde je port nainstalovany - tam je seznam taky.

> Konfigurace neni problem. Ta se da jednoduse zazalohovat.
> Tam dokonce predpokladam, ze SM2 bude pouzivat stejny profil jako SM1.

Stejny adresar neni totez, co stejny profil. Zatimco SM2 se s profilem
ze SM1 vyrovna (uz tu padlo, ze ho prekonverstuje) neznamena to, ze po
navratu zpet si SM1 poradi s profilem ze SM2.

> No jo, jenze kdyby se to pokazilo trochu vic

To se, samozrejme, neda zcela vyloucit, i kdyz me ted nenapada zadny
mechanismus, kterym by se to pokazilo tak, aby po reinstalaci portu a
obnoveni konfigurace ze zalohy zustal "pokazeny".