SeaMonkey 1 vs SeaMonkey 2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 3 23:12:14 CEST 2009

Kaminar napsal/wrote, On 09/03/09 19:04:

> No ja ze sve zkusenosti muzu rict, ze pokud jsem narazil na problem pri
> kompilaci,

Ale tady preci vubec neni rec o nove kompilaci. Proste si z
nainstalovaneho baliku udelas package (pkg_create), ten si schovas a v
pripade potrebu ho pouzijes pro instalaci (pkg_add).

> Urcite? Myslis pri kompilaci portu nebo pri updatu stromu portu?

> Ted jsem schvalne koukal do portu a "pkg-list" jsem nasel u portu, ktere
> jsem urcite nikdy nekompiloval

Nebavime se o jakemkoliv portu. Bavili jsme se o SM1. Port muze mit
seznam souboru staticky, muze ho vytvaret vyhradne dynamicky a muze jit
o ruzne mezistupne mezi temito dvema krajnimi situacemi (dynamicky se
modifikuje/doplnuje staticky predpripraveny seznam).

SM1 zadny pkg-list nema a presto seznam souboru potrebuje (kazdy port ho
pro ucely instalace potrebuje) - tudiz ho logicky musi vytvorit. TO neni
v zadnem rozporu s tim, ze jine porty ten seznam mohou mit
predpripraveny staticky.

V prvnim pripade se seznam vytvari behem vytvareni portu, v druhem
pripade se meni pri updatu stromu portu ...