Re: SeaMonkey 1 vs SeaMonkey 2

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Thu Sep 3 17:11:28 CEST 2009

> Na FreeBSD jsem ji zatim nezkousel (na Woknech uz jo), ale skoro jiste.
> Ta linuxova sice mozna ma binary jinde, ale obaval bych se dalsi
> soubory. A skoro jiste bude potiz s osobni konfiguraci.

Konfigurace neni problem. Ta se da jednoduse zazalohovat.
Tam dokonce predpokladam, ze SM2 bude pouzivat stejny profil jako SM1.

> Tak pokazi - tak SM2 odinstalujes a SM1 preinstalujes. Konfigurace
> obnovis ze zalohy, kterou si z opatrnosti pred instalaci SM2 udelas.

No jo, jenze kdyby se to pokazilo trochu vic, tak by to pro me bylo hodne
neprijemne, protoze SM je pro me stezejni aplikaci. No kazdopadne
zalohu binarek uz radeji delam automaticky portupgradem. :-)

Karel