SeaMonkey 1 vs SeaMonkey 2

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Sep 3 12:51:21 CEST 2009

Kaminar wrote:
> Zdravim,
>
> mám naistalovanou SM1 a chtel bych neco vyzkouset v SM2.
> Nemate nekdo zkusenost, jestli instalace SeaMonkey 2 neni
> v konfliktu s instalaci SeaMonkey 1?
>
> V portech je zatim jen linuxova verze SM2, coz by snad melo byt
> nainstalovane uplne nekam jinam, nez instalace SM1. Ale i tak
> mam obavy, aby mi ta linuxova SM2 nepokazila kompilovanou
> nativni SM1. Z portu jsem nic moc nevykoukal.
>
> A otazka, která mela byt polozena asi jako prvni. Chodi vubec
> ta linuxova verze SM2?

Nepouzivam FreeBSD na desktopu, takze nemam zkusenosti ani s freebsd
seamonkey, ale slusne porty maji zapsane v Makefile i konflikty. Tady
zadny zapsany neni a pokud nejaky je (dva porty instaluji soubory do
stejne lokace), tak je to bug a mel by byt nahlasen a opraven (doplnena
informace o konfliktu). Pokud jsou spravne uvedeny konflikty, tak system
nedovoli instalaci konfliktnich portu.

Skoro bych rekl, ze si tyhle dva porty nebudou prekazet, co se vlastnich
  nainstalovanych souboru tyce, ale pravdepodobne se budou oba porty
snazit pouzit stejny uzivatelsky profil. (pred instalaci lze taky
porovnat pkg-plist obou portu)

Podle informaci na http://www.seamonkey-project.org/releases/2.0b1 pri
prvnim spusteni spusti pruvodce konverzi profilu z 1.x na 2.x

A radeji doporucim i precteni tohoto
http://www.seamonkey-project.org/doc/2.0/install-and-uninstall

Na zaver jeste poznamka, ze ta linuxova 2.x je asi nejaka zastarala:
linux-seamonkey-devel-2.0.a2007.12.12_1

Vic informaci by se asi clovek dozvedel ve freebsd-mozilla@ nebo