SeaMonkey 1 vs SeaMonkey 2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 3 12:34:36 CEST 2009

Kaminar napsal/wrote, On 09/03/09 12:26:
> mám naistalovanou SM1 a chtel bych neco vyzkouset v SM2.
> Nemate nekdo zkusenost, jestli instalace SeaMonkey 2 neni
> v konfliktu s instalaci SeaMonkey 1?

Na FreeBSD jsem ji zatim nezkousel (na Woknech uz jo), ale skoro jiste.
Ta linuxova sice mozna ma binary jinde, ale obaval bych se dalsi
soubory. A skoro jiste bude potiz s osobni konfiguraci.

Ale treba ne. Na druhou stranu, tak to zkus, ne ?

> V portech je zatim jen linuxova verze SM2, coz by snad melo byt
> nainstalovane uplne nekam jinam, nez instalace SM1. Ale i tak
> mam obavy, aby mi ta linuxova SM2 nepokazila kompilovanou
> nativni SM1.

Tak pokazi - tak SM2 odinstalujes a SM1 preinstalujes. Konfigurace
obnovis ze zalohy, kterou si z opatrnosti pred instalaci SM2 udelas.