gjournal

Richard Willmann mk7ygre33apsq23c at foo.sk
Wed Sep 2 02:02:17 CEST 2009

> Nicmene, opravdu se nenechte znepokojit mym konzervativnim postojem. To,
> ze GEOM* a/nebo ZFS zrovna ja jeste nepovazuju za dostatecne spolehlivy a
> prozkouseny system vhodny k produkcnimu nasazeni na klicove datove servery
> ani v nejmensim neznamena, ze nekdo jiny nemuze ve svych konkretnich
> podminkach dospet k odlisnemu zaveru.

trosku odbocim.

Ako je to s rozkladanim zataze pri HW raid radicoch? Chova sa to rovnako
rozumne ako ZFS (rozumej, cim viac diskov, tym vyssi IOPS celku)?

Mimochodom, prednedavnom tu bola kratka diskusia o vykone SSD. Niekto
poznamenal, ze "skoro plne" SSD postupom casu degraduje rychlost zapisu.
Nepocul niekto o rieseni tohoto problemu na urovni FS?

d~

rwi