Problem s aktualizaci kde

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Fri Aug 28 17:32:12 CEST 2009

Dan Lukes napsal(a):

> To dost dobre nemuze, protoze zcela zasadni soucast tohoto postupu je
> "clovek vybere co nepotrebuje". Dneska, kdyz jsem dopatlal nejakej
> script, tak samozrejem vim, ze kvuli nemu jsem instaloval gawk. Ale za
> rok, az budu provadet tebou naznaceny algoritmus, si uz houby budu
> pamatovat, proc tam to gawk je, jestli ho je potreba, nebo jestli to je
> zapomenuta zavislost neceho cop uz tam neni (nebo to uz nezavisi) ...
>
> Tim mene to muze rozhodnout algoritmus, pokud mu tuto zasadni informaci
> nekam nepoznamenam hned jak tam to gawk pridavam.

Ale snad by nebyl tak zasadni problem udelat tool, kteremu se podstrci
soubor se seznamem vseho, co chvi mit nainstalovane a on probehne
/vad/db/pkg/*/ a kde nenajde +REQUIRED_BY, tak to (klidne i rekurzivne)
smazne. A pak tam zustane jen to, co chci, aby tam zustalo a to, na cem
je neco zavisle...

Zbynek