Problem s aktualizaci kde

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Aug 28 21:28:53 CEST 2009

Zbyněk Burget napsal/wrote, On 08/28/09 17:32:

> Ale snad by nebyl tak zasadni problem udelat tool, kteremu se podstrci
> soubor se seznamem vseho, co chvi mit nainstalovane a on probehne
> /vad/db/pkg/*/ a kde nenajde +REQUIRED_BY, tak to (klidne i rekurzivne)
> smazne.

No jasne - to je to "musis si evidovat, co ty jako clovek chces". O tom
jsme mluvili predtim - ja dokonce navrhoval jako to evidovat (formou
metaportu a to co chci je uvedeno jako jeho prerekvizita).

Ale nejakou formou proste takovy seznam musis vest, na coz zadny system
dneska neexistuje. Kdo si neco takoveho zacne psat, ten uz to rekurzivni
promazani nejak zvladne. Pokud bys navic pouzil ten system evidence o
kterem jsem mluvil ja, tak tokonce "mazatko" psat nemusis, to uz mas
hotove (pkg_deinstall).