Problem s aktualizaci kde

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Aug 28 10:53:02 CEST 2009

Jozef Babjak wrote:

>   ^-- No vidis, ja som zasa zil v presvedceni (presnejsie, ja tomu
> stale verim), ze -a zvoli spravne poradie, aby upgradoval zavislosti
> pred zavisiacimi vecami. Ale mozno mas pravdu, a -f toto spravanie
> narusi.

>   ^-- Mam za to, ze -R (a obdobne -r) maju vplyv iba na vyber balikov,
> ktore sa stanu predmetom upgradu; poradie vykonania aktualizacii IMHO
> stoji uplne mimo tychto volieb - a pravdupovediac by mi bolo divne,
> keby tomu tak nebolo.

Ono tohle je presne ten problem, ktery jsem tu uz pred casem naznacoval
a kvuli cemu jsem ja od portupgrade uz uplne upustil a pouzivam
portmaster, se kterym jsem jeste nikdy nemel problem s poradim upgradu
zavislosti, zatim co u portupgrade jsem to zazil mockrat i v takovem
poblaznenem chovani, ze nejprve neco nainstaloval, k tomu vsechny
zavislosti, pak mi vyhodil dialog pro options a preinstaloval to znovu,
ale nepotrebne zavislosti tam uz zustaly.

U portmasteru jsem se setkal s tim, ze nejake zavislosti nebyly
zaktualizovany v situaci, kdy zaktualizovany mely byt. Ale Doug Barton
je v opravovani chyb velmi ochotny, takze stacilo, ze jsem byl problem
schopen dobre popsat, zreprodukovat a za 2 dny byla oprava commitnuta v
portech.

Jak uz tu taky parkrat padlo - portmaster nemuzu plne nahradit
portupgrade, jelikoz neumi pracovat s binarnimi baliky.

Mirek