Problem s aktualizaci kde

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Aug 28 11:08:43 CEST 2009

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 08/28/09 10:53:
> portupgrade jsem to zazil mockrat i v takovem
> poblaznenem chovani, ze nejprve neco nainstaloval, k tomu vsechny
> zavislosti, pak mi vyhodil dialog pro options a preinstaloval to znovu,
> ale nepotrebne zavislosti tam uz zustaly.

On by celkove portovy system na FreeBSD potreboval takovy specialni
metaport - "VULE CLOVEKA" na kterem by zaviselo vsechno to, co
neinstaloval zivy clovek (a ne logika zavislosti ci jiny automaticky
proces resici "povinne baliky").

Pak jediny port, na nemz by nic nezalezelo a ktery by presto nemel byt
smazan byl prave tento metaport. Cokoliv jineho na cem by nic nezaviselo
by byla "zapomenuta zavislost".

Ted taky kolikrat nevim co je zapomenute a muzu to smazat a co tam byt
musi.

> U portmasteru jsem se setkal
> Doug Barton je v opravovani chyb velmi ochotny

To, bohuzel, u portupgrade rict nemohu. Standardni cesta pres PR vedla k
celkem standardni reakci dobe v radu roku. A kdyz jsem o neco pozdeji
psal jiny problem primo autorovi, tak reakce uplne zadna. Ale uz jsem se
s touto vlastnosti naucil existovat. Mam system vlastnich patchu,
nezavisly na oficialni distribuci.

> Jak uz tu taky parkrat padlo - portmaster nemuzu plne nahradit
> portupgrade, jelikoz neumi pracovat s binarnimi baliky.

Ja bych potreboval "portmaster naruby" - nemusi to umet prekladat, staci
aktualizovat z pripravenych baliku.