Problem s aktualizaci kde

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Fri Aug 28 10:27:29 CEST 2009

> A co jsem vlastne chtel ? Prelozit vsechno v poradi zavislosti (tedy veci na
> kterych neco zavisi prelozit driv nez to "neco"). '-af' to v tomto poradi
> nedela. Sice se mi nepodarilo odhalit podle ceho urcuje poradi, ale to vyse
> popsane to neni.

  ^-- No vidis, ja som zasa zil v presvedceni (presnejsie, ja tomu
stale verim), ze -a zvoli spravne poradie, aby upgradoval zavislosti
pred zavisiacimi vecami. Ale mozno mas pravdu, a -f toto spravanie
narusi.

> Jestli to co chci dela "-aRf" nevim, ale zhorsit situaci to nemohlo.

  ^-- Mam za to, ze -R (a obdobne -r) maju vplyv iba na vyber balikov,
ktore sa stanu predmetom upgradu; poradie vykonania aktualizacii IMHO
stoji uplne mimo tychto volieb - a pravdupovediac by mi bolo divne,
keby tomu tak nebolo.

J.