openoffice v cestine

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Aug 25 20:16:14 CEST 2009

Jack Hokus napsal/wrote, On 08/24/09 17:17:
> OpenOffice se mi povedlo zkompilovat, jediny problem, na ktery jsem
> behem celeho podniku narazil bylo, ze pro kompilaci chtel
> tento soubor: "JDK US DST Timezone Update Tool - 1_3_15". Problem byl
> v tom, ze odkaz uvedeny v te hlasce vedl k vyssi verzi souboru, se
> kterou to neslo.

Je pro poradek, jakkoliv k popsane veci asi doslo v casove souvislosti s
kompilaci OpenOffice, ve skutecnosti k ni doslo pri kompilaci Javy.

> Pokud jdu pres Tools, Options, Languages, tak se mi zobrazi nabidka
> User interface, ale tam je na vyber pouze Default, nebo English (USA)
>
> Mate nekdo podobnou zkusenost?

Stejnou. Az na to, ze ja tam mam pouze ten default - ani "English" tam
neni. Je pravda, ze jsem si nikdy nevsimnul. Sice to prekladam se vsemi
jazyky "co kdyby nahodou nekdo chtel", ale sam o ceske menu nestojim.