openoffice v cestine

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Mon Aug 24 17:17:35 CEST 2009

Dobre odpoledne vsem,

OpenOffice se mi povedlo zkompilovat, jediny problem, na ktery jsem
behem celeho podniku narazil bylo, ze pro kompilaci chtel

tento soubor: "JDK US DST Timezone Update Tool - 1_3_15". Problem byl
v tom, ze odkaz uvedeny v te hlasce vedl k vyssi verzi souboru, se
kterou to neslo.

Natesti v teto konferenci byl opraveny link
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-java/2009-June/008118.html

Bohuzel, se mi nepodarilo prenastavit rozhrani OO z Anglictiny na cestinu.

Pokud jdu pres Tools, Options, Languages, tak se mi zobrazi nabidka
User interface, ale tam je na vyber pouze Default, nebo English (USA)

Mate nekdo podobnou zkusenost?

Petr Strajt