openoffice v cestine

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Sun Aug 23 13:11:30 CEST 2009

Kdyz jsem prvne prisel k FBSD, taky jsem dumal nad tim, jak nejlip
nastavovat volby pro porty, a nakonec mi prislo jako nejlepsi
vyuzit /usr/ports/Mk/bsd.local.mk.

Jako velka vyhoda mi prijde, ze veci, ktery nastavim tam,
se pouzijou vzdycky - i pri spusteni make install v adresari
portu. Navic se volby nastavujou tak, ze se neco prida
k jednomu konkretnimu souboru, coz mi vyhovuje vzhledem k automatizaci.

Vic viz muj zapisek z te doby (doufam, ze tam nejsou nejaky chyby,
s FBSD zacinam a v te dobe jsem byl uply zelenac ;)

http://www.gosw.cz/blog/index.php?entry=entry081225-214811
(metoda, kterou nakonec pouzivam, je popsana v casti "Solution")

Snad to pomuze aspon jako inspirace.

Mirek