openoffice v cestine

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Aug 23 00:35:28 CEST 2009

Jack Hokus napsal(a):
> Dobry vecer,
>
> K praci s porty pouzivam portupgrade. Strom portu aktualizuju prikazy
> portsnap fetch a portsnap update. Programy instaluju jen z portu
> v /etc/make.conf mam zapsano pouze BATCH="YES"
>
> Dival jsem se na manualovou stranku k make.conf, ale moc mi nepomohla.
> Nastaveni v tomto souboru mohou ovlivnit jadro, porty, ci dokumentaci,
> nebo jen neco z toho a parametru je mnoho...

Do tohoto souboru se diva prekladovy system vzdy, kdyz spustis preklad
jadra, systemu nebo libovolneho portu.
Takze kdyz nastavis nejakou promennou v tomto souboru, da se ve tvem
pripade rict, ze to ma dopad na vse, co budes prekladat.
Jestli ale pouzivas portupgrade, doporucil bych se kouknout do souboru
/usr/local/etc/pkgtools.conf
najdi si v nem cast, kde se mluvi o MAKE_ARGS promennou si nastav do
tohoto mista.

Zbynek