Distribuce balicku a quiet build

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Aug 19 16:56:02 CEST 2009

On 19.8.2009 16:14, Miroslav Lachman:

> Nez se do toho nekdo pustite, tak se zkuste mrknout na
> sysutils/bsdadminscripts
> Ten balik obsahuje i pkg_upgrade

Neco s timhle nazvem jsem pouzival (ledaze se to jmenovalo pkg_update),
ale ten port se urcite jmenoval jinak (takze se bud' prejmenoval, nebo
je to jiny port s podobnou funkcnosti).

To co jsem pouzival ja proste zazalohovalo +REQUIRED_BY, port smazalo
(pkg_delete -f), nainstalovalo novy (pkg_add) a vratilo zazalohovany
soubor.

Coz ve vetsine pripadu docela staci. Hloupe tam bylo akorat to '-f' u
smazani, protoze to diky nemu obcas smazalo i soubory, ktere si uzivatel
nejak zeditoval. Ale s podobnym problemem se potyka i portupgrade ...

> Mozna by to mohlo stacit. Ja s nim nemam zkusenosti, jen vim, ze se o
> nem obcas pise v mailinglistech, takze pokud je tu nejaky jeho uzivatel,

Jak psano vyse - ja jsem (byvaly) uzivatel a je to uchazejici. Al eresi
to jen tu "update" cast problemu - jeste potrebujes neco, co ti rekne,
ktere portu upgradovat.