openoffice v cestine

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Sat Aug 22 12:02:33 CEST 2009

Dobry vecer,

chystam se nainstalovat openoffice a chci je mit v cestine.

Trochu jsem googloval a teoreticky by se to melo dat resit dvema zpusoby:

Jednak pouzitim linuxoveho balicku, jak je to popsano tady:

http://wiki.freebsd.cz/index.php/Lokalizace_aplikac%C3%AD#OpenOffice

Druha moznost by mela byt zkompilovat OO s podporou cestiny.

A tady jsem narazil na problem, protoze pri prohlidce portu OO 3.1
jsem narazil hned na nekolik souboru, ktere by to mohly resit

V Makefile jsou tyto radky:
LOCALIZED LANG?=en-US
PKGNAMEPREFIX=${LANG_PKGNAME}

Makefile.knoobs je mimo jine toto:
.if defined(ALL_LOCALIZED_LANGS)
CONFIGURE_ARGS+=        --with-lang=ALL
.else
CONFIGURE_ARGS+=        --with-lang=${LOCALIZED_LANG}
.endif

Soubor Makefile.localized
asi nabizi to co co dopsat do prislusneho souboru (nevim vsak jakeho),
aby se program koermpiloval s pozadovanym nastavenim:
.if ${LOCALIZED_LANG} == "cs"
LANG_PKGNAME=   ${LOCALIZED_LANG}
.endif

A na zaver jeste treti dotaz, v souboru make.conf mam: BATCH="YES"
nebude to necemu vadit?