Distribuce balicku a quiet build

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Aug 19 16:14:31 CEST 2009

Dan Lukes wrote:

[...]

> Uz dlouho si rikam, ze je treba si vyrobit script, ktery proste porovna
> obsah /var/db/pkg a /usr/ports/packages/All, a minimalne najde rozdily
> ve verzich, v lepsim pripade nabidne i upgrade. Nemelo by to trvat
> dlouho - jde o dve 'ls' z nichz jen jedno vzdalene a pak uz jen
> parsovani vysledku coz znamena
>
> 1) ze jmena souboru vyparsovat nazev portu a verzi
> 2) funkci na porovnani tech dvou verzi z obou adresaru.
>
> Je to na neprilis slozity shellovsky script.
>
> Ale pripoustim, ze nejsem pod dostatecnym tlakem nepohodli "pomaleho
> portupgrade" abych se rozhoupal.

> [...]

Nez se do toho nekdo pustite, tak se zkuste mrknout na
sysutils/bsdadminscripts
Ten balik obsahuje i pkg_upgrade, coz je shell script nad standardnim
pkg_add / pkg_delete a podobne.

 From man page:
DESCRIPTION
      The pkg_upgrade script allows the updating, installing and
      replacing of packages without using a local copy of the ports tree.
      Instead most required information is listed in an INDEX file that
      is kept in sync with the package server by uma(1).

Mozna by to mohlo stacit. Ja s nim nemam zkusenosti, jen vim, ze se o
nem obcas pise v mailinglistech, takze pokud je tu nejaky jeho uzivatel,
nebo ho nekdo zkusite, uvitam vase zkusenosti s nim.

No a i kdyby pkg_upgrade nevyhovoval, treba nekomu bude aspon inspiraci.
Nebo je jeste mozne cekat, az Doug Barton dostane od foundation dotaci
na prepsani portmasteru http://dougbarton.us/portmaster-proposal.html

Mirek