ZFS na FreeBSD [WAS: FreeBSD fibre channel multipath a zfs]

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Aug 4 11:53:02 CEST 2009

Richard Willmann wrote (2009/08/04):
> Aby som objasnil, otazka znie ci OpenSolaris alebo FreeBSD. Hovorim o 16
> cestnom stroji a krabici s 96 kusmi 1 TB diskov + nejake SSD urychlovace. S
> FreeBSD vieme pracovat, s OpenSolaris iba trosku (< 1 rocna skusenost).
> Stroj nebude robit nic ine nez ZFS & NFS.

Co to bude za stroj? Muzu potom poprosit o zkusenosti z provozu?
Napr. lokalni vs. sitove (NFS) maximalni rychlosti, nebo efekt a
spolehlivost SSD? Vzhledem k planovanemu SW nasazeni se mi totiz
HW zda tak trochu nekde jinde, a nevidel bych ani tak moc rozdil
mezi OpenSolaris nebo FreeBSD - takze me to docela zajima,
dekuji moc ;o)