PowerChute a freebsd

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Thu Jul 9 11:31:46 CEST 2009

> tak jsem si konecne udelal cas na  instalaci apcupsd. Jen pripomenu, ze
> mi byla schvalena jen ta nejlevnejsi  APC Back-UPS CS 650.
> Po pripojeni do USB v messages se neobjevi zadna odezva.

a jine USB zarizeni vidis? Mas zapnute USB v biosu?

> pri instalaci vypise na obrazovku
>
> NOTE that for USB cable you must comment out the line
>  device         uhid            # "Human Interface Devices"
> in your kernel configuration file and recompile the kernel.
> Your keyboard and mouse will still work.
>
> cimz to popira Danovo tvrzeni, ale tim netvrdim  ze nema pravdu

tohle Ti nepotvrdim, drive jsem uhid vypinal a dlouho uz jsem UPSku
nepridaval

> v configu jsem upravil
> UPSCABLE usb
> UPSTYPE usb
> DEVICE
> a zkusil nahodit aplikaci. V logu je následujíci

toto mas spravne

> Jul  9 10:56:54 backup apcupsd[19409]: apcupsd FATAL ERROR in bsd-usb.c
> at line 735 Cannot find UPS device -- For a link to detailed USB trouble
> shooting information, please see <http://www.apcupsd.com/support.html>.
> Jul  9 10:56:54 backup apcupsd[19409]: apcupsd error shutdown completed
>
> což je jak predpokladam problem s tim, ze ta ups proste neni detekovana.
> Poradite mi co s tim?

Opravdu to vypada na to, ze USB porty nefunguji. Prover ten bios
pripadne, jestli je ten port opravdu zapojen na zakl. desce :-)

--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz
# icq: 87323239