PowerChute a freebsd

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Jul 9 12:30:28 CEST 2009

Petr Macek napsal(a):

> a jine USB zarizeni vidis?

zkousel jsem pripojit klavesnici a mys a nic.
> Mas zapnute USB v biosu?

to muzu zjistit az rano, ted ten stroj nemuzu shodit

> Opravdu to vypada na to, ze USB porty nefunguji. Prover ten bios
> pripadne, jestli je ten port opravdu zapojen na zakl. desce :-)
fyzicky urcite a nevzpominam si, ze bych v biosu zakazoval USB a
defaultne by meli byt ON.

pan Ciernik rozumne navrhuje vypis jadra. Bohuzel nevim jak :-(( ,
nicmene vzhledem k tomu, ze to je defaultni kernel, tak bych
predpokladal ze to bude zapnuty.