Postgres replikace?

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Tue Jun 16 14:31:28 CEST 2009

Juraj Lutter napsal(a):

> Ale v akej kvalite...

Ahoj vsichni.
Tak kvuli urcitejm vecem skutecne potrebujeme master-master replikaci.
Jedina vec ktera se tvari aspon nejak pouzitelne je Bucardo, ovsem zde
mam jeden problem a to markantni.
Vsechny tutory ktery jsem kde nasel ukazujou jenom replikaci z jedny db
do druhy na localhostu, to mi funguje toje v poho.
Problem nastava kdyz kazda database je na jinem stroji.
Pristupy a fsecko jsou ok, zdanlive fsecko funguje, v nastaveni jsem
pouze pridal dbhost a bucardo ne a ne chodit.
Nemuzete me nekdo nakopnout jak zjistit co se tomu nelibi  ? ve frontach
to normalne ma, pripojit se tim pristupem z konzole prvniho srv
na druhej dokazu, pri insertu syncu (kdy to kontroluje funkcni podminky)
to zadnou chybu neda, ale proste se nic nedeje.
Uz jsem z toho zoufalej, jedina zmena proti "fungujicimu" schematu z
howto je rozhozeni tech testovacich db na 2 stroje.
Nejhorsi je ze ta potvora ani neposle nic do logu.
Uz vazne nevim
diky za nakopnuti
vilem