Postgres replikace?

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Sun Jun 14 12:43:02 CEST 2009

mysql  naprosto dostatecne, ma to nativne, nastavi se jeden jako master,
druhej jako slave a obracene a funguje to jak ma.
to mam vyzkousene,
problem je ze vsechny ty data jsou v postgre a co se tyka mysql tak k
tomu nemam duveru ohledne velkejch objemu dat pri dotazech, zkouseli jsme to
pretansferovat do mysql a silene se natahly nekery dotazy, hw to neni
ten je dostatecnej (4,xeon 2 jadro, 12gb ram).
vilem