Postgres replikace? - VYRESENO

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Tue Jun 16 20:59:29 CEST 2009

Ahoj vsem,
Tak chyba je jednoznacne v bucardu jako takovem , nicmene se da obejit.
Ono to totiz umira na hlasce: KID Warning! Child for "test_sync" was
killed at line 3499: DBD::Pg::db do failed: ERROR:  invalid value for
parameter "tcp_keepalives_idle": 10 at
/usr/local/lib/perl5/site_perl/5.8.9/Bucardo.pm line 3499.
-> pro ty kdo by nevedeli jak to zjistit tak se da bucardo pustit s
parametrem --debugstdout(nedokumentovany, nasel jsem ho nakonec na
nejake konferenci).
no a v databasi v konfiguracni tabuli je sice tcp_keepalives_idle ale
hodnota je typu text...to je cely problem.
pri tom jak je hodnota potom do DBD::Pg::db podana zustane jako text,
tudiz ve skalarnim kontextu, takze se  nepretipuje.
Ale jelikoz defaultni tcp_keepalives hodnoty v pgsql jsou nulove tak tam
staci dat do tabule na to pole 0 -> ta je stejna v obou kontextech.
a voala...bucardo bucarduje :)
dekuju vsem za trpelivost
vilem