programek mail a virtualni uzivatele v postficu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Jun 5 10:43:12 CEST 2009

Jaroslav Votruba wrote:
> koukam do manu programku mail, ale nikde jsem neprisel na to, jak jej
> prasvedcit, aby mi vybiral postu z adresare pro virtualni ucty. Zmenil
> jsem promennou MAIL na cestu k adresari se svími  maily, ale programku
> se to nelibi.
> mail: /usr/local/virtual/dvorec.eu/jaroslav.votruba/: Is a directory
> a skončí. Pravděpodobně očekává mbox místo maildir.

AFAIK mail ocekava mbox a s Maildirem vubec neumi. Navic je pro lokalni
uzivatele, o virtualnich system nevi a nevi o nich ani jine programy
krome postfixu (a dalsich, co pouzivaji stejne uloziste udaju o
virtualnich schrankach) - to proto, ze jsou virtualni :)

> Pripadne mi poradte nejaky jiny programek, ktery by umoznoval
> cist/odesilat postu a nachazel se pokud mozno defaultne  na vetsine
> unix-like systemu

V tomhle neporadim, neznam dostatecne "jine" systemy. Ale asi to bude
muset byt neco, co cte postu pres IMAP / POP3.

Mirek