programek mail a virtualni uzivatele v postficu

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Jun 5 10:16:46 CEST 2009

koukam do manu programku mail, ale nikde jsem neprisel na to, jak jej
prasvedcit, aby mi vybiral postu z adresare pro virtualni ucty. Zmenil
jsem promennou MAIL na cestu k adresari se svími  maily, ale programku
se to nelibi.
mail: /usr/local/virtual/dvorec.eu/jaroslav.votruba/: Is a directory
a skončí. Pravděpodobně očekává mbox místo maildir.

Pripadne mi poradte nejaky jiny programek, ktery by umoznoval
cist/odesilat postu a nachazel se pokud mozno defaultne  na vetsine
unix-like systemu
jarda