IPFW pravidlo fwd

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Apr 27 13:27:18 CEST 2009

Josef Hrabec napsal(a):

> Co treba spustit apache s potrebnou strankou a pak bud rucne nebo cronem
> nahodit prislusne fwd pravidlo?

Apache mi bezi na trochu jinem stroji a na nem bude par stranek, na
ktere bych (alepon obcas) nekoho rad presmeroval. Obycejne pravidlo v
IPFW to neresi, protoze na to, abych nekomu vnutil jinou stranku, nez
kterou si zada, budu potrebovat zmenit nejen cilovy webserver, ale i
obsah komunikace se serverm (jina URL).

Zbynek