IPFW pravidlo fwd

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Mon Apr 27 13:56:09 CEST 2009

Zbyněk Burget napsal(a):
> Apache mi bezi na trochu jinem stroji a na nem bude par stranek, na
> ktere bych (alepon obcas) nekoho rad presmeroval. Obycejne pravidlo v
> IPFW to neresi, protoze na to, abych nekomu vnutil jinou stranku, nez
> kterou si zada, budu potrebovat zmenit nejen cilovy webserver, ale i
> obsah komunikace se serverm (jina URL).

Ja tohle resim tak, ze na webserveru mam IP adresu vyhrazenu pro
virtualni web-server, na kterym mi bezi stranka, kde se zakaznik docte,
proc mu ten internet nejede. Stranka se generuje dynamicky na zaklade
zdrojove IP adresy zakaznika a dat z informacniho systemu. Web-server ma
upravenu konfiguraci tak, aby pri dotazu na jakekoliv URL vratil tu
jednu stranku.

Na firewallu pomoci natd prepisuji cilovou adresu na IP adresu viz vyse.
Proste pokud je zakaznik blokovan, tak se mu veskery HTTP provoz
presmeruje na mnou definovanou stranku, jejiz obsah je dan podle toho,
co je v informacnim systemu (dluzi, je zavirovan, ...).

Transparentni proxy je na tohle podle me kanon na vrabce.
--
Mgr. Petr Bezděk
email: pbezdek at ada-net.cz
web: www.ada-net.cz