IPFW pravidlo fwd

Josef Hrabec hrabec at naxo.net
Sun Apr 26 21:04:16 CEST 2009

> 2b) Pokud je pravidlo napsano obecne, dostanu ve webovem prohlizeci hlasku
> o Access denied (?!) Tento stav nemuzu nechavat nijak dlouho (typicky
> pouze par sekund nekdy v noci), protoze je testovano za ostreho provozu.
> ipfw add XXXX fwd 127.0.0.1,3128 all from any to anz 80

Je dost mozne, ze timto pravidlem vracis pakety ktere squid vygeneruje zpet
k nemu a on se pak nikam ven nedboucha. Zkus pridat pravidlo, ktere to
pravidlo XXXX preskoci prave v pripade, kdy na portu 80 komunikuje IP na
ktere squid posloucha.

> P.S.:
> ...a pak jeste jeden dotaz do budoucna, az mi to konecne bude fungovat - s
> jakym redirectorem mate dobre zkusenosti? Budu potrebovat pro urcite IP
> adresy redirectnout webovy provoz na nejakou vyhruznou stranku (zakaznikum
> majicim zavirovany PC a rozesilajicim SPAM, pripadne zakaznikum neplaticim
> apod.). Uplne uzasne by bylo, kdyby se dalo i nastavit, ze se nejaka
> "vyhruzna" stranka ma zobrazovat treba jednou denne / kazdou hodinu /
> kazdych 5 min. / trvale

Co treba spustit apache s potrebnou strankou a pak bud rucne nebo cronem
nahodit prislusne fwd pravidlo?

Pepa.