jak nejlepe na praci s casem

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Thu Apr 23 06:44:21 CEST 2009

> premejslet kolik ma den vterin a pod. Touto cestou jsem se chtel ubirat

  ^-- Tak este raz. Pomocou date ide previest datum na sekundy od
pevne stanoveneho okamziku. Rozdiel takychto datumov je jednoduche
odcitanie, vysledkom su sekundy. Vyssie bolo ukazane, ako sa nejaky
casovy udaj vo formate X da previest pomocou date na format Y, cim sa
da urobit spa:tny prevod zo sekund na formatovany datum. Nikde ziadna
magia.

> spis by me zajimalo, jestli nema radkovy klient mysql nejaky parametr, za
> ktery by se napsal prikaz a vysledek neklopit do souboru ale na stdout?

  ^-- V poriadku, ale preco v tejto konferencii?

> ucit se dalsi jazyk-na to nemam cas, bohuzel. Ne ze bych nechtel, ale
> potreboval bych se naklonovat, tak 3x.

   ^-- That is your choice. Ucit sa dalsi [*] jazyk cas nemas. V
poriadku, chapem, velmi dobre viem co je nedostatok casu. Ale dva dni
riesit ako zistit rozdiel datumov, na to cas mas?

[*] Mimochodom, ktore jazyky uz vies? V ktorom z nich neslo uvedeny
problem vyriesit napisanim toolu?

J.