jak nejlepe na praci s casem -OT

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Apr 23 07:04:19 CEST 2009

>  Vyssie bolo ukazane, ako sa nejaky
> casovy udaj vo formate X da previest pomocou date na format Y, cim sa
> da urobit spa:tny prevod zo sekund na formatovany datum. Nikde ziadna
> magia.

ja vim, ale predhodit to databazi da min prace

>   ^-- V poriadku, ale preco v tejto konferencii?

kdyz uz jsem to nakous, a tady ma vetsina lidi mnohem vetsi zkusennosti
s mysql nez ja, tak staci napsat jednu , dve radky. Myslim si ze to teto
konfere neublizi. Jen bych timto zase nechtel rozpoutat nejaky flame, ze
je to konfera o bsd.

>    ^-- That is your choice. Ucit sa dalsi [*] jazyk cas nemas. V
> poriadku, chapem, velmi dobre viem co je nedostatok casu. Ale dva dni
> riesit ako zistit rozdiel datumov, na to cas mas?

ale ja to 2 dny neresim. Ja reseni mam. Chtel jsem jen vedet, jestli to
jde jednoduseji, coz mi pomoci date a bc moc neprijde.

> [*] Mimochodom, ktore jazyky uz vies? V ktorom z nich neslo uvedeny
> problem vyriesit napisanim toolu?

zatim mi stacil bash, html a php (trochu). problem je v tom, ze i kdyz
se neco zacnu ucit, tak pak pro to dlouho nemam vyuziti a zapomenu to
napsat tool je hezky ( a mam jej v bashi), ale ja chtel neco
jednoducheho, co si zapamatuji i bez toho ze bych musel dlouze studovat
man a skladat nejaky rovnice. Pro vas je to nejspis jednoduche
apamatujete si vsechny parametry a otazka par vterin, pro me ne.