jak nejlepe na praci s casem

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Apr 23 06:04:15 CEST 2009

>   ^-- Ked sme pri tom, prikazom date a vhodnym formatom je mozne datum
> previest na sekundy od 1.1.1970. Zvysok riesenia je aritmetika; man
> bc(1), ak by mal povodny opytujuci sa zaujem.
>
> J.

pro me je jednodussi zadat ten prikaz databazi (to si pamatuju) , nez
premejslet kolik ma den vterin a pod. Touto cestou jsem se chtel ubirat
puvodne, ale rezignoval jsem na to (duvodem bylo palivo lidskeho
pokroku-lenost)
spis by me zajimalo, jestli nema radkovy klient mysql nejaky parametr,
za ktery by se napsal prikaz a vysledek neklopit do souboru ale na stdout?

to Lachman
s tim date jsem se o to pokousel, ale nejak se mi nedarilo, takze diky
za reseni

to Lutter
necha se myslq timto zpusobem dalsi config, nebo to je cesta na my.cnf
?  Necha se tech uzivatelu tam nadefinovat vice?

friedel
jak dlouho asi muze trvat zpracovani teto jednoduche funkce? Myslim, ze
je to nemeritelne a zanedbatelne. V pripade paranoi neni problem zalozit
uzivatele v DB, ktery nema prava na d zadnou DB. Nebo ne?

Indigo
ucit se dalsi jazyk-na to nemam cas, bohuzel. Ne ze bych nechtel, ale
potreboval bych se naklonovat, tak 3x.

Jarda