FreedBSD pod ESX vmware

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Mar 30 12:27:18 CEST 2009

Zdeněk Bill wrote:

[...]

> Tak to z 2008 jsem prehledl, nasel jsem neco z roku 2007 ... diky.
>
> Zajimal by me jeste problem s vykonem disku, diskove pole mi pri cteni
> dd  cteni dava radove 100MiB/s, ESX 10MiB/s.
> Obdobne hodnoty ve stejnem pomeru jsem nalezl ruzne na forech, 6.X ma
> byt krapet vykonem lepsi nez 7.X, ale navyseni vykonu jsem nenasel.
>
> Ma nekdo pripadne zkusenosti treba s 4-ti guesty, kteri vyrazneji
> pracuji s diskem, zda se mam obavat jeste vetsiho poklesu v ramci
> guesta(tim nemyslim seekovani disku).

Asi uz jsi na to narazil sam, ale kdyby nahodou ne, tak tady je link na
debatu ve freebsd-performance:
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-performance/2009-February/003677.html
FreeBSD 7.1 disk performance issue on ESXi 3.5

Je tam i odkaz na nejaky patch, ale zadne zazraky.

Sam jsem ESXi jeste nezkousel, i kdyz to mam uz dlouho v planu (hlavne
porovnani s Citrix XenServer, ktery jsem zatim bohuzel take nezkusil)
http://www.citrix.com/English/ps2/products/feature.asp?contentID=1686939

Mirek