FreedBSD pod ESX vmware

Zdeněk Bill bill at kn.vutbr.cz
Mon Mar 30 05:49:23 CEST 2009

Richard Willmann wrote:
> Offtopic to snad nie je ale skus sa pozriet do archivu (zaciatok
> decembra minuleho roka). Pytal som sa podobnu otazku a viacero ludi
> odpovedalo. Juraj Chlebec poslal zopar zaujimavych odkazov.
>
> Ak chces rychlu odpoved ... tak ano, v zasade funguje (bezim ale este
> 6tkovu radu a nie tak docela produkcne)
>
> d~
>
> rwi
> --

Tak to z 2008 jsem prehledl, nasel jsem neco z roku 2007 ... diky.

Zajimal by me jeste problem s vykonem disku, diskove pole mi pri cteni
dd  cteni dava radove 100MiB/s, ESX 10MiB/s.
Obdobne hodnoty ve stejnem pomeru jsem nalezl ruzne na forech, 6.X ma
byt krapet vykonem lepsi nez 7.X, ale navyseni vykonu jsem nenasel.

Ma nekdo pripadne zkusenosti treba s 4-ti guesty, kteri vyrazneji
pracuji s diskem, zda se mam obavat jeste vetsiho poklesu v ramci
guesta(tim nemyslim seekovani disku).

Z.