FreedBSD pod ESX vmware

Richard Willmann mk7ygre33apsq23c at foo.sk
Sun Mar 29 05:00:07 CEST 2009

> je to mozna krapet OT, ale chtel bych se optat zda nekdo provozuje FreeBSD
> 6.x ci 7.x pod ESX (M$ a linux me nezajimaji).
>
> Zajima me jestli nekdo pod tim provozuje produkcni system a s jakymi
> zkusenostmi.

Offtopic to snad nie je ale skus sa pozriet do archivu (zaciatok decembra
minuleho roka). Pytal som sa podobnu otazku a viacero ludi odpovedalo. Juraj
Chlebec poslal zopar zaujimavych odkazov.

Ak chces rychlu odpoved ... tak ano, v zasade funguje (bezim ale este 6tkovu
radu a nie tak docela produkcne)

d~

rwi