Xen [was: Re: Osud win4bsd a emulatory windows]

Peter 'mcmiazga' Jamnicky mcmiazga at sk.freebsd.org
Fri Mar 27 14:07:01 CET 2009

Dne 24. 3. 2009 10:57, Miroslav Lachman napsal(a):
> Jan Dusatko wrote:
>
> Asi nejpodrobnejsi informace se doctes z toho, co probiha freebsd-xen
> mailinglistem
> http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-xen/
> http://wiki.freebsd.org/FreeBSD/Xen
>
> Osobne z toho mam takovy pocit, ze na tom sice Kip Macy zase zacal
> docela dost delat (po tom, co to asi pred 2 lety vzdal).
> Aktualne je to ve stavu, kdy se to obcas nekomu podari spustit jako
> domU a trochu si s tim pohrat a nasledne to dotahnout az k nejakemu
> panicu ;) Vyvoj probiha prave v 8-CURRENT, ale pochybuju, ze Xen bude
> [...]
Som z toho dost smutny, lebo som si naivne myslel ze Xen bude uz
7.1-RELEASE a myslim si ze FreeBSD pouzit ako host pre virtualizacne
riesenia by bola absolutna parada... Zial asi sa musim zkonstatovat ze
nemoznost pouzivat FreeBSD ako host pre virtualizaciu v dohladnej dobe
moze mat za nasledok migraciu nezanedbatelneho poctu uzivatelov na ine
systemy. Zial je to aj moj pripad...

--
Peter 'mcmiazga' Jamnicky