Osud win4bsd a emulatory windows

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Tue Mar 24 11:22:23 CET 2009

JB>   ^-- Nie vsetci su toho nazoru. Nie je to tak davno, co Pav v tejto
JB> konferencii vysvetloval, ake problemy - niekedy az fatalne - ULE
JB> planovac sposobuje.

Je nekde nejaky prehled testu, apod? Ja zaznamenal pouze radostne
juchani, jak je skvely, benchmarky na ruzne databazove systemy apod.
Je pravda, ze jsem nasel cca 4 roky starou stranku, kde byly
porovnani obou scheduleru a tam vysel ULE katastrofalne, nicmene -
mam sve mineni o podobnych testech, zalezi, co se testuje a hlavne,
co se testerovi vice zamlouva.

JB>   ^-- VirtualBox a FreeBSD je, zial, uplne zufala kombinacia. Nielenze
JB> nie je FreeBSD podporovane ako 'host', ale prakticky ani ako 'guest'.
JB> V poslednych dvoch vydaniach VB sa sice objavilo par bsd-specifickych
JB> bugfixov, pravda je taka, ze vytuhnutie FreeBSD vo VB je otazkou
JB> minut, najma pri IO zatazi.

Ja prave vim, na stolnim pocitaci mam  nejaky suse linux s virtual
boxem, ve kterem mi bezi windows a plne to postacuje. Je pravda, ze i
na tom linuxu stabilita neni uplne 100 %, nekdy to bezi tyden v kuse,
jindy to 4x za den spadne.

JB>   ^-- No, mne to ale vychadza tak, ze Ty ten Windows potrebujes. A to
JB> bez ohladu na to, ci sa Ti to paci, alebo nie.

Tak ja potrebuji oba systemy. Co se tyce windows, tak tam kvuli
zminenym aplikacim - priznavam i kvuli komfortu, ktery mi poskytuje
treba The Bat! a kteremu se maloktery program vyrovna. Nicmene by mi
stacilo bezet windows ve virtualnim stroji, s tim nemam problem, v
podstate je nepotrebuji. A dualboot je sice fajn, ale 5x denne
vsechno vypnout a restartovat sem a tam neni zrovna optimalni reseni.

Radek

--
S pozdravem,
 Radek Krejca