Re: pkg_add a pkg_deinstall

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Wed Mar 25 14:54:42 CET 2009

Kdyz uz tu porovnavate portmaster s portupgradem, tak bych pridal
jednu podivnost s portupgradem. Zatim jsem to nijak nezkoumal, takze
je to mozna jen mylny dojem, ale zda se mi, ze portupgrade zachazi
nejak podivne se zavislostmi pri upgradovani balicku.

Vec se ma v tom, ze se po upgradovani postupne jakoby mnozi zavislosti
vypisovane pkg_info -R <balik>.
Napriklad, pokud budou zavislosti:

AAA --> BBB --> CCC (rozumej, ze AAA zavisi (potrebuje) BBB atd.)

tak bude

$ pkg_info -R CCC

obsahovat podle ocekavani BBB ale nebude obsahovat AAA. Jenze po
upgradovani

# portupgrade -R BBB

se asi objevuji nove zavisloti mezi CCC a AAA po vypisu

$ pkg_info -R CCC

bude BBB i AAA.

Mozna je to necim jinym, ale uz to pozoruji delsi dobu, ze pri
pouzivani portugradu se takhle podivne mnozi zavislosti. Nemate s tim
nekdo nejakou zkusenost?

Karel