pkg_add a pkg_deinstall

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Mar 25 15:35:08 CET 2009

Kaminar wrote:

> Vec se ma v tom, ze se po upgradovani postupne jakoby mnozi zavislosti
> vypisovane pkg_info -R <balik>.
> Napriklad, pokud budou zavislosti:
>
> AAA --> BBB --> CCC (rozumej, ze AAA zavisi (potrebuje) BBB atd.)
>
> tak bude
>
> $ pkg_info -R CCC
>
> obsahovat podle ocekavani BBB ale nebude obsahovat AAA. Jenze po
> upgradovani
>
> # portupgrade -R BBB
>
> se asi objevuji nove zavisloti mezi CCC a AAA po vypisu
>
> $ pkg_info -R CCC
>
> bude BBB i AAA.

> [...]

Myslim, ze tohle neni veci portupgrade. Drive se i na webu
http://www.freebsd.org/cgi/ports.cgi vypisovaly pouze prime zavislosti a
dnes se vypisuji "rekurzivne" - jsou obsazene v souboru
/var/db/pkg/jmeno_portu/+REQUIRED_BY

Ale moc jsem tohle nezkoumal, jestli je tam zapisuje kazdy nastroj na
spravu portu svym zpusobem, nebo je to genericky systemem v /usr/ports.